طراحی سایت

طراحی سایت

سئو سایت

 سئو سایت – افزایش رتبه سایت

سئو سایت حاوی فرآیندهای مهم آنالیز دقیق وضعیت و نیازمندی های سئویی سایت شما است که با هدف دستیابی به بالاترین مکان در نتایج موتورهای جستجو، در کنار اقدامات با ارزش دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کار شما موجب رشد چشم گیر ترافیک ورودی سایت و افزایش فروش خدمات و محصولاتتان می شود. وقتی شما وب سایت خود را راه اندازی می کنید سوالات مهمی در زمینه سئو سایت برایتان پیش می آید، مانند این که چرا سایت شما با محتوای جذاب بازدید کننده ندارد؟ چرا با اینکه سایت شما صفحه ی اول گوگل بوده است ولی الان دچار افت شده و به صفحات دیگر گوگل رفته است؟ چرا جذب مشتری از سایت شما با توجه به هزینه و وقتی که صرف طراحی سایت کرده اید پایین و حتی ناچیز است؟ چرا وب سایت شما در صنعت کسب و کار و کلمه کلیدی مهمتان صفحه ی اول گوگل نیست؟ و حتی بدتر از آن چرا وب سایت شما اصلا در نتایج گوگل نیست؟حالا باید چه کار کنید تا جایگاه مناسبی را در نتایج جست و جو ها کسب کنید؟؟؟؟؟؟

لطفا نگران نباشید پاسخ تمام این سوالات یک کلمه است و آن نیاز شما به بهره مندی از خدمات سئو سایت است. سئو انار می کوشد در جهت ترقی و توسعه رتبه سایت شما با بهره مندی از اصول سئو، هر چه بیشتر تعداد مخاطبان جامعه ی هدف شما را به سوی خدمات و محصولات سایت شما با استفاده از قوانین سئو سایتهدایت و بهبود دهد.

 

چرا ما ؟

ما ابزارش را داریم !

سئو مانند هر فرایند تخصصی دیگر از مرحله ارزیابی تا مرحله اقدام، نیازمند ابزار های خاص خودش برای بهینه سازی سایت می باشد. ما با دارا بودن دانش کامل و ابزار تخصصی در تمامی مراحل همراه و پشتیبان شما هستیم.

همواره بروز هستیم!

در دنیای سئو به دلیل رقابت های شدیدی که در بازار های کسب و کار وجود دارد، الگوریتم های موتور های جستجو همواره در حال تغییر برای نمایش دادن بهترین نتیجه هستند، از این رو کارشناسان سئو انار همیشه می کوشند بروز باشند تا بهترین نتیجه برای مشتریان گرامی حاصل شود.

قیمت های رقابتی

سئو انار همواره تلاش کرده کیفیت را بر قیمت ارجح قرار بدهد و در نتیجه قیمت های ما کاملا رقابتی با شرکت های مشابه می باشد. فقط با یک تماس می توانید به سادگی از این ویژگی رقابتی و کیفیت پروژه های ما مطمئن شوید.

مشتری مداری

از امتیازات درخشان سئو انار کسب رضایت مشتری در تمام پروژه هاست که  همین افزایش اعتماد مشتریان ما، موجب افرایش تعداد کاربران و دوستان سئو انار گردیده است و ما به آن مفتخریم.

10 سال سابقه

در این سالها تیم سئو انار با آموختن تجربه های مهم و تلاش برای بهبود عملکرد همواره در کنار و پشتیبان مشتریان گرامی خود بوده و توانسته است رضایت خاطر آنها را بدست آورد.

پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته

یکی از مهم ترین و بهترین خدمات سئو انار پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته برای شما عزیزان است. شما می توانید همیشه سوالات خود را با ما در جریان بگذارید، ما شما را به بهترین راه ممکن راهنمایی میکنیم.

 

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 101
برچسب ها : ,
+ نوشته شده در شنبه 13 مرداد 1397ساعت 15:45 توسط طراحی سایت |

سئو

 

سئو چیست؟ – سئو – بهینه سازی سایت

سئو مفهومی اقتباس شده از اصطلاح کامل Search Engine Optimization است. سئو شامل مجموعه اقداماتی بر روی وب سایت شما برای دستیابی به بهترین جایگاه نمایش در نتایج موتور های جست و جو است. همواره در هر فضای کسب و کاری رقابت وجود داشته است و امروزه در دنیای دیجیتال بازار های اقتصادی برای بهتر دیده شدن، افزایش فروش و کسب اعتماد مشتریان شما، تنها کیفیت محصولات یا خدمات شما کافی نیست بلکه تمام فعالان حوزه های اقتصادی نیازمند سئو هستند تا بتوانند اعتماد جامعه هدف خود را جلب کنند و برتری خدمات و محصولات خود را به مخطبانشان بشناسانند.

سئو برخلاف باورهای غلط دسته ای از افراد مقوله ای زمان بر، تخصصی و نیازمند افرادی با دانش کافی و بروز در حوزه ی تکنولوژی و بهینه سازی سایت می باشد. در گذشته سئو معنای خاصی نداشت و نتایج موتور های جستجو فهرست وار و به ترتیب الفبا نمایش داده می شدند، اما امروزه موتورهای جستجو برای افزایش کارایی هر چه بیشتر و بهتر هر روز الگوریتم های جست و جوی خود را آپدیت کرده و می کوشند از تمام زوایا کیفیت و جزئیات سایت ها را بررسی کنند و بر اساس همین کیفیت، سایت شما را رتبه بندی کرده و در نتایج خود نمایش می دهند.

همین جا است که سئو مفهوم و ارزش پیدا می کند چرا که در نتیجه همین تلاش برای بهبود نتایج موتور های جست و جو موجب اطمینان کاربران اینترنت گشته است به طوری که در صورت سرچ مطلبی و یا کلمه ای توسط کاربران در ۹۸% موارد سایت های صفحه اول و خود سایت های لینک اول و دوم توسط کاربر مشاهده می شوند و در نتیجه صفحات دیگر نتایج موتور های جستجو  بازدید نشده و اصطلاحا این صفحات را مرده می نامند.

کارشناسان سئو انار به شما عزیزان می گویند، سئو با هدایت ترافیک هدفمند به سوی سایت شما امروزه از تمام زوایای اقتصادی مانند برند سازی، افزایش فروش، افزایش بازدید و جلب اعتماد مشتریان اهمیت کاربردی فراوانی دارد.

انواع سئو و قوانین آن را می شناسید؟

 سئو  را می توان از لحاظ قوانین و روش های اجرایی به صورت کلی تری دسته بندی کرد. اگرچه هر دو نوع از سئو و قوانین آنها طرفدارن خودشان را دارند ولی در این دسته بندی سئو کلاه سفید امنیت بیشتری را برای سایت شما در نتایج صفحات گوگل تضمین می کند.

سئو کلاه سفید چیست؟

کاملا از تفاوت رنگ ها میتوان به میزان قانونی بودن سئو سفید پی برد. در حقیقت این نوع از سئو کاملا مبتنی بر دستورالعمل های خود گوگل و اولویت آن ارزش گذاری برای مخاطب در سایت است. دلیل با ارزش بودن این نوع از سئو آن است که با آنکه صبر بیشتری برای مشاهده نتایج کار میطلبد اما به دلیل قانونی بودن پایدار تر است و اتفاقاتی از قبیل حذف ناگهانی از نتایج گوگل و جریمه شدن را نخواهید داشت. مشهورترین فاکتورهای سئو سفید بهینه سازی وب سایت، انتشار محتوای مفید و با کیفیت، بازسازی ساختار سایت و لینک سازی های داخل و خارج سایت را نام برد.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو سیاه بسیار خطرناک است و ما آن را توصیه نمیکنیم چرا که با این روش ها شما اصلا قادر به حفظ موقعیت رتبه خود در گوگل نخواهید بود و هر لحظه ممکن است گوگل شما را شناسایی کرده و از نتایج پرتتان کند بیرون! سئو سیاه با استفاده از نقاط ضعف و شکاف های موجود در الگوریتم های موتورهای جستجو آن ها را فریب داده و به ظاهر خود را قانونی معرفی می کند و رتبه می گیرد. اما هر گز فراموش نکنید گوگل برای آنالیز سئو سایت ها هر روز الگوریتم های خود را آپدیت می کند و ایرادات خود را رفع می کند و با روش های سئو غیرقانونی به شدت برخورد می کند. متداول ترین روش های سئو سیاه شامل متن پنهان و لینک های پنهان، لینک های اسپم و .. است

 

موارد مورد توجه موتورهای جست وجو در سئو

  دقت کنید عوامل سئو به هم وابسته اند

سئو کردن بخشی از سایت به تنهایی کافی نیست چرا که عوامل سئو باهم و ترکیبی کار می کنند مثلا اگر محتوای عالی داشته باشید اما تگ هایHTML عنوان شما مناسب نباشد فایده ای نخواهد داشت. سئو انار می کوشد با رعایت تمام قوانین سئو عوامل مثبت را در سئو سایت شما بیشتر و با کیفیت تر به موتو های جستو جو ارائه دهد چرا که در نتیجه این وابستگی تمام بخش های اصول سئو به یک دیگر، عوامل منفی یا ناقص در بخش های دیگر سایت شانس موفقیت شما را بسیار کاهش می دهند و از ارزش مثبت بودن قسمت هایی که با اصول درست سئو شده اند کم می کنند.

  On-the-page SEO(سئو درون صفحه)

سئو درون صفحه شامل اقدامات و فاکتورهایی است که تقریبا به طور کاملی تحت کنترل کارشناس سئو قرار دارد. اینکه چه نوع محتوایی را منتشر می کنید؟ آیا شما تگ های مهم HTML را به شیوه ی درست به کار برده اید تا موتورهای جستجو و کاربران به خوبی ارتباط بین مطالب را متوجه بشوند؟ معماری سایت شما درست انجام شده است تا موتورهای جستجو به راحتی بررسی سایت شما را انجام دهند یا با ناقصی در سایت مانع از شناسایی درست جزئیات و خدمات سایت خود شده اید؟

 Off-the-page SEO(سئو بیرون صفحه)

فاکتورهای سئو خارج از صفحه عموما اقداماتی در بیرون از سایت برای بهبود موقعیت رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشند. اقدام لینک سازی خارج از سایت را میتوان قلب سئو خارج از صفحه نام برد که بارها گفته ایم هر اندازه اعتبار لینک خارجی شما بیشتر باشد اعتبار سایت شما و رتبه شما در نتایج بالاتر خواهد بود. موتورهای جستجو از فاکتور های سئو خارج صفحه جهت بررسی درک دقیق تر محبوبیت سایت و میزان ارتباط و اعتبار سایت شما در رتبه بندی نتایج استفاده می کنند، چرا که تنها تکیه برموارد سئو درون صفحه به تنهایی بهترین نتایج را برای نمایش به کاربر فراهم نمی کند. برای مثال، برخی از ناشران ممکن است تلاش کنند با تکرار کلمه کلیدی پشت سایت رتبه برای خودشان کسب کنند.

مجازات نقض قانون در سئو

سئو تکنیک های متفاوتی را برای اجرا و کسب رتبه دارد اما همه آنها از نظر موتورهای جستجو مجاز و عادلانه نیستند. موتورهای جستجو به تکنیک و ترفند های فریبکارانه “اسپم” یا “کلاه سیاه” می گویند و اصطلاحا این نوع از سئو را سئوی سیاه می نامند. سئو سیاه صفحات شما را دچار مجازات رتبه بندی یا بدتر از آن به طور کامل از نتایج موتورهای جستجو حذف می کند. نقض قوانین در سئو به طور کلی تاکتیک هایی است که به منظور فریب دادن یا دستکاری درک موتور جستجوگر از مناسب بودن محتوای سایت برای کاربر و اقتدار واقعی سایت است.

باید ها و نباید های سئو

یکی از مهم ترین مبانی های سئو شناخت دقیق و کامل موتور های جستجو است. گوگل به عنوان یک موتور جستجوی پیش رفته الگوریتم های خاصی را برای برسی و آنالیز سایت ها دارد این الگوریتم ها هر کدام بخش خاصی از قوانین سئو سایت را بررسی می کنند که کارشناسان سئو انار از میان مهم ترین آنها به شما الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم پنگوئن را معرفی می کنند.

رایج ترین و مهم ترین خطا ها در سئو سایت را می توان به دو دسته ی کلی زیر تقسیم کرد :

رایج ترین خطا های تولید محتوای سئو سایت

اشتباهات لینک سازی در سئو سایت

 

رایج ترین خطاهای تولید محتوایی سئو سایت

الگوریتم های جست وجوی گوگل بسیار نسبت به محتوا حساس هستند و دارا بودن محتوای بی همتا امتیاز بزرگی برای یک سایت محسوب می شود. اما مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که محتوای سایت باید یکتا، غیر تکراری و عمیق باشد. خطاهای رایجی که کارشناس هاس سئو  انار بر آن تاکید می کنند و می تواند از ارزش سایت شما بکاهد این موارد است

سئو سایت خود را با محتوای تکراری و کپی شده از بین نبرید!

در سئو محتوا پادشاه موتور های جست و جو و به خصوص گوگل است در نتیجه محتوای یکتا بسیار با اهمیت است و گوگل به سرعت متوجه محتوای تکراری و کپی شده خواهد شد و شما را مجازات می کند.همواره سعی کنید در تولید محتوای سئو سایت خود ابتدا تحقیق کرده و سپس از خلاقیتتان استفاده کنید.

متن پنهان در سئو خود به کار نبرید

موتور های جست وجو در سئو سایت ها با مخفی کاری مخالف شدید هستند و بسیار تمایل دارند چیزی را که کاربر می بیند، بررسی کنند و امتیاز بدهند. ما کارشناس های سئو  اصطلاحا به به این فریبکاری ها سئو کلاه سیاه می گوییم.

یافتن محتوای واقعی را با تبلیغات انبوه سخت نکنید

دسترسی آسان به محتوای واقعی از موارد مهم برای موتور های جستجو در رتبه بندی سئو سایت است. در سئو معمولا به عنوان Top Heavy به آن اشاره می شود، این مجازات برای سایت هایی است که کاربر را با اضافه کردن بیش از حد تبلیغات قبل از محتوا، سردرگم و محروم می کنند.

اشتباهات لینک سازی در سئو سایت

در این کلان شهر موتور های جست و جو که صفحات متفاوت و گوناگون وبسایت ها را مرور می کنند لینک ها پل های ارتباطی و کوچه و خیابان های بین این صفحات هستند و یکی از وظیفه های موتور های جست و جو بررسی ارزش و شیوه ی ارتباط بین این صفحات است. از این رو تمرکز بر لینک ها در سئو سایت شما بسیار مهم هستند و اگر آدرس ارتباطی صفحه ی از سایت شما اشتباه باشد مجازات خواهید شد و این به دلیل وجود لینک های بد در اصول سئو  سایت شما می باشد.

فقط لینک های dofollow را در سئو به کارنبرید

موتور جست و جوی گوگل ابزاری برای سنجش لینک ها دارد به نام PageRank دارد که با آن ارزش لینک های یک سایت را ارزیابی و امتیاز دهی می کند. مسئله ای که مطرح می شود این است که اکثر افرادی که قصد سئو کردن سایت را دارند به دنبال لینک های dofollow هستند درحالی که فکر می کنند لینک های nofollow ارزشی ندارند و از آنها بهره کافی نمی برند. این در حالی است که لینک های nofollow قابلیت افزایش ترافیک ورودی به سایت شما را دارند هر چند که در رتبه بندی های موتور های جست و جو زیاد با ارزش نباشند.

از سایت های محبوب و با کیفیت لینک بگیرید

هر اندازه فردی که با اون معاشرت می کنید فردی محبوب و با اقتدار باشد، پس شما هم به همان اندازه معتبر و محبوب هستید، در مورد سایت ها هم همین طور است. لینک گرفتن از سایتی که زیاد با کیفیت نیست و حتی شاید گوگل او را مجازات کرده باشد، می تواند شما هم دچار سئو منفی و مجازات کند.

برای سئو کردن سایت لینک مرتبط با سایت خود بگیرید

در سئو لینک های مرتبط بیشترین تاثیر را در سئو سایت شما نسبت به لینک های غیر مرتبط با موضوع محتوای سایت شما دارند.

از تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو غافل نشوید

سئو همیشه روندی روبه رشد و بهبود داشته است که یکی از موارد مهم آن انفجار تولید محتوا از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و + Google بوده است و در این میان لینک های شبکه های اجتماعی روز به روز اهمیت و محبوبیت بیشتری در سئو برای موتور های جست و جو یافته است.

 

 

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 102
برچسب ها : ,
+ نوشته شده در شنبه 13 مرداد 1397ساعت 15:33 توسط طراحی سایت |

طراحی سایت شرکتی

 طراحی سایت شرکتی مهم است چون سایت شما است که بازتاب دهنده ی سطح و کلاس کاری و تجاری شما به مشتری خصوصا در اولین برخورد می باشد. سایتی که به شیوه ی صحیح و متناسب با نیازهای بیزینس شرکت شما طراحی شده باشد میتواند درک روان و خوانایی از بازده و شیوه ی عملکرد بازرگانی و تجاری شرکت شما به مخاطب ارائه دهد. امروزه سایت شما مهم ترین فروشنده ی شماست چرا که هر روز هفته و ۲۴ ساعته حتی زمانی که خود شما حضور ندارید بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی و در هر مکانی به سادگی ارتباط بین شما و مخاطب بازار هدف شما را برقرار می کند. این ارتباط تا حدی پیش می رود که عملا این زبان بیان سایت شما می باشد که نکته ی کلیدی در میزان فروش و معرفی برند شما به مخاطبتان می باشد.

حال اگر این فروشنده ی تمام وقت قدرت بیان مناسبی داشته باشد می تواند موجب صعود آمار فروش شما گردد و این قدرت بیان همان طراحی سایت شرکتی شما است که توسط کارشناسان با تجربه ای که از نیاز های شما و مشتریان شما آگاهند انجام می شود.

طراحی سایت شرکتی چه تفاوتی با انواع طراحی سایت دارد؟

طراحی سایت شرکتی با دیگر انواع طراحی سایت ها متفاوت است زیرا هم باید بیانگر مفاهیم حوزه ی تجاری و کسب و کار شما باشد و هم در بازار اقتصادی تجارت شما مشتری را در اولین دید و برخورد برای استفاده از محصولات و خدمات شما علاقمند و جذب کند. هنگامی که مشتری وارد سایت می شود تنها چند ثانیه زمان دارید تا نظر او را جلب کنید و او نسبت به احساس خوب خرید و استفاده از خدمات شما تمایل بیابد. این به آن معنی است که طراحی سایت شرکتی شما باید بگونه ای باشد که تمام نیاز های مخاطب را در نظر بگیرد مانند اینکه اگر مخاطب شما بجای کامپیوتر شخصی با گوشی موبایل از سایت شما دیدن می کند منو ها، محتوا ها و محصولات به درستی به او نمایش داده می شوند؟ به بیان دیگر سایت شما ریسپانسیو هست؟! سایت شما چه مدت زمانی طول می کشد تا لود و نمایش داده شود؟ آیا زمان استانداردی است؟! زمان لود شدن سایت بسیار مهم است زیرا اگر در زمان جستجوی مخاطب سایت شما دیر بارگذاری شود این شما هستید که فرصت جذب مخاطب را ازدست داده اید!

بهترین طراحی سایت شرکتی شامل چه فاکتور هایی است؟

نباید فراموش کرد که طراحی سایت شرکتی سرمایه ای است که بیشترین اثر گذاری را در پیشرفت برند سازی برای شرکت شما دارد. برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن باید حداقل پایه ای ترین و اصولی ترین قوانین طراحی سایت را رعایت کنید.

طراحی سایت شرکتی با توجه به اصول پایه ای

طراحی سایت اگر چه با اهداف مختلفی و برای حوزه های متفاوتی انجام می شود اما یکسری قوانین ثابتی دارد که در افزایش بازدید سایت و رضایت مشتری و کارفرما تاثیر مستقیمی دارند. مانند موارد زیر :

  • پنل مدیریتی متناسب با کاربرد سایت و دسترسی آسان به تمام بخش ها
    • قابلیت پشتیبان گیری آسان از پنل مدیریتی
    • ریسپانسیو بودن سایت برای سازگاری با تمام دستگاه ها
    • امکان درج و مدیریت فرم های نظرخواهی و ارتباط با مشتری
    • امکان دسترسی آسان به منو ها و اخبار سایت برای کاربران
    • چیدمان صحیح مطالب و محصولات به نحوه ی که موجب آزار کاربران نشود

طراحی سایت شرکتی بر اساس اصول سئو سایت

 

نمونه طراحی سایت شرکتی سیما تهران ( کلمه کلیدی تعمیر تلویزیون )

به صراحت می توان گفت هر اندازه طراحی سایت شرکتی خوبی داشته باشید اما تلاش های شما دیده نشود، هیچ فایده ای ندارد که هیچ، بلکه ضرر اقتصادی هم متحمل شده اید. سئو سایت بهترین راه برای معرفی برند شما به بازار است. به ویژه در امر طراحی سایت شرکتی که هدف شما از طراحی سایت افزایش فروش، کسب رضایت مشتری و برندینگ شرکت شما می باشد. سئو علاوه بر اینکه به سایت شما کمک می کند تا ترافیک سایت و فروش بالاتری داشته باشید، بسیار از نظرگاه اقتصادی به صرفه است چرا که شما را از شر هزینه های تبلیغات سنگین و ناکارآمد رها می کند. سئو سایت به موتور های جستجو کمک می کند تا سریع تر سایت شما شناسایی کنند، رتبه بهتری بدهند و در نهایت ترافیک مخاطب بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می کنند. امر سئو سایت تنها کاربرد در حوزه ی داخل کشور نداشته و جهانی است. به این معنا که سئو سایت برای شرکت هایی که در بازارهای خارج از کشور هم فعالیت دارند لازم است و تیم ما به صورت تخصصی تجربه وتوانایی انجام آن را دارد.

ارتباط طراحی سایت شرکتی با گسترش فعالیت ها و ارتباطات بین الملی

برای شرکت هایی که تمایل دارند در بازار های بین الملی هم فعال باشند و پیوسته حضور داشته باشند طراحی سایت شرکتی دو زبانه و یا چند زبانه جزو موارد بسیار ضروری است. برای جذب مخاطب های خارجی سایت شما باید بتواند با زبان آنها گفت و گو کند، نیاز های آنها را بداند و برطرف کند. لذا کارشناس های طراحی سایت با شناسایی موارد مورد نیاز مخاطبان شما و با توجه به قوانین طراحی سایت اقدامات مورد نیاز شما انجام خواهند داد.

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی کلیک کنید.

 

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 106
برچسب ها : ,
+ نوشته شده در شنبه 13 مرداد 1397ساعت 15:13 توسط طراحی سایت |

صفحه قبل 1 صفحه بعد